آمار بازدید کنندگان
یک هزار و ۶۹۰ خدمت مشاوره ای از طریق اورژانس اجتماعی خمین در سال جاری ارایه شده است

فعالیت مرکز اوژانس اجتماعی خمین شامل خط تلفن ۱۲۳ و سیار اجتماعی و مداخله در بحران می باشد.
    
رئیس بهزیستی خمین گفت: یک هزار و ۷۰۰ تماس مردمی درسال جاری با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این شهرستان برقرار شده است.

«اسماعیل خانجانی» افزود: ۲۰۰ پرونده برای مشکلات خانوادگی به ویژه در حوزه های همسرآزاری و کودک آزاری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: درخواست مشاوره در زمینه های فرزند پروری، معضلات فردی، کودک آزاری و همسرآزاری از دیگر موارد تماس با این خط است.

رئیس بهزیستی خمین اظهار داشت: فعالیت مرکز اوژانس اجتماعی شامل خط تلفن ۱۲۳، سیار اجتماعی و مداخله در بحران می شود.

خانجانی گفت: یک هزار و ۶۹۰ خدمت مشاوره ای از طریق خودروی سیار اجتماعی در سال جاری ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه مددکاری و مشاوره از مهمترین خدمات بخش مداخله در بحران مرکز اوژانس اجتماعی است، افزود: برای زنان بدسرپرستی که همسران آنان معتاد، متواری و یا زندانی هستند و موارد کودک آزاری در این مرکز پرونده تشکیل می شود.

رئیس بهزیستی خمین تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون ریال به ۱۰ نفر از زنان سرپرست خانواده که مورد خشونت خانوادگی قرار گرفته اند و ۴۰ میلیون ریال به دختران آسیب دیده پرداخت شده است.

خانجانی ، اهدای ۹۰ سبد کالا به زنان آسیب دیده و پرداخت تسهیلات اشتغال به زنان بدسرپرست را از حمایت های اورژانس اجتماعی خمین در راستای توانمندسازی زنان این شهرستان بیان کرد. 

وی ادامه داد: به منظور توانمندسازی روانی زنان سه هزار بروشور با موضوعات کودک آزاری و همسرآزاری توزیع شده است.

رئیس بهزیستی خمین با اشاره به اینکه امسال گزارش سالمندآزاری در خمین اعلام نشده است، گفت: این شهرستان امکان نگهداری زنان سالمند آزاردیده را دارد و مردان سالمندی که مورد آزار قرار می گیرند به مراکز نگهداری سالمندان دیگر شهرهای استان تحویل داده می شوند. 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان بهزیستی کشور است و نشر آن با ذکر منبع بلامانع است